Jobbar intensivt


Jag sitter på hotellrummet i Wales, och jobbar ikapp det jag missat när jag är borta från kontoret. Skriver färdigt rapporter, artiklar och ansökningar, som faktiskt legat lite på kö. En fördel med att sitta själv på ett hotellrum... ;o)
Konferensen om barnfattigdom är mycket bra, det finns otroligt många duktiga NGO som arbetar med detta runtom Europa. Och en del organisationer har helt klart svårare klimat än vad vi i Sverige har... Flera spännande diskussioner och möten har känts som lovande idéer för vidare samverkan, vi får se vad det blir av detta längre fram.
Jag har sneglat på svarsfrekvensen kring umgänges-föräldra-enkäten... 17 st. har svarat. Har vi inte fört fram den nog tydligt? Då gör jag ett försök här: https://www.surveymonkey.com/s/umgangesforalder

Populära inlägg i den här bloggen

Politiska aktivister använder social media bäst

Vara, inte göra