Iväg till Karlstad!

Idag ska jag åka till Karlstad. Blir borta hela dagen, kommer hem ca 22-tiden. Jag ska hålla föredrag och starta nätverk, eller snarare omstarta för det har funnits några ensamföräldrar som träffats regelbundet rätt länge, men de behöver ju bli fler! Med fler personer ges större utrymme att t.ex. hitta på roliga aktiviteter (kunna hyra buss där alla betalar en plats, kunna be om grupprabatt för att man är så många, kunna ordna vettig lokal osv. osv.), och dessutom blir det ju inte några få som måste hålla i allt.

Det blir min sista resa denna vår inom genren ”nätverksbyggande” och det är bra. Det gäller att inte ta ut all energi på en sak. Istället tar jag nya tag till hösten!

Resor har jag dock några kvar att göra, inte minst till Budapest i slutet av denna månaden. Men det är helt OK, jag tycker inte det är så jobbigt att resa, bara det går att få hyfsat bra rese-situation. När jag åker tåg eller flyger länge ser jag t.ex. alltid till att bara äta sallader samt dricker mycket. Det har jag märkt gör stor skillnad för mitt välmående.

Ha en bra dag idag!

Populära inlägg i den här bloggen

Politiska aktivister använder social media bäst

Vara, inte göra